loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
آینه کنسول چوبی
11 : 57 : 10 , 18 / خرداد / 1400

آینه کنسول چوبی

چگونه و در چه مکان‌هایی از میز و آینه کنسول چوبی استفاده کنیم؟

ابتدا به یک سری از نکاتی که آلیسون پاکر، طراح داخلی ساکن در سانفرانسیسکو که درباره دکوراسیون میز کنسول گفته می‌پردازیم. به عقیده او  برای این که فضاهای فوق‌العاده تنگ را هرچه بیشتر بازتر و دلبازتر نگه دارید به دنبال میزهای کنسولی با پایه‌های بازتر باشید. استفاده از آینه کنسول چوبی در همچین فضاهای تنگ باعث بازتر دیده شدن فضا می‌شود. همچنین می‌توانید با آینه کنسول چوبی آن را ساده و کلاسیک نگه دارید. برای مثال یک سبد ساده روی میز قرار دهید تا کلیدها، کیف پول و وسایل ریز خود را در آن بگذارید. چنین ترکیبی باعث می‌شود محیط تنگ و کوچک شما از شلوغی دور باشد و بهتر دیده شود.

راهروهای باریک

همچنین پاکر درمورد قرارگیری میزها و آینه‌های کنسول در راهروهای تنگ بیان ‌می‌کند که نباید فضای کوچک مانع از این شود که طرح‌های جدید و خلاقانه را امتحان کنید. به جزئیات دقت کنید، از پایه‌های چرخان یا منحصربه‌فرد و حتی پایه‌های رزینی استفاده و جسورانه عمل کنید. با اینکه میزهای کنسول کمی بلند هستند اما بهتر است یک اینچ از صندل‌ یا مبلی که در نزدیکی آن‌ است کوتاه تر باشد. اگر به دنبال تقارن هستید، آینه را در وسط قرار دهید و دو چراغ یا شمعدانی را صورت متقارن و جفت در دو طرف قرار دهید.

یک ایده جالب برای طراحی و دکوراسیون میز کنسول قرار دادن یک قطعه کانونی مثل آینه است. این کار علاوه بر اینکه باعث محکم‌تر شدن دکوراسیون شما می‌شود، به طراحی و دکوراسیون بعدی شما روی میز هم کمک می‌کند. مخصوصا اگر با یک فضای بزرگ سروکار دارید، به دنبال آینه کنسول بزرگ هم باشید.

اکسسوری‌های جلوی آینه

اگر اشیایی جلوی آینه قرار می‌دهید دقت کنید که یک دسته از وسایل کوچک به هم ریخته به نظر می‌رسند. با چیدن اشیایی در اندازه‌های مختلف ظاهر بهتری بسازید. استفاده از چراغ رومیزی یا چیدمان گل و گیاه قطعات بسیار خوبی برای شروع هستند. سپس دسته‌ای از کتاب‌ها و اشیا تزئینی را لایه لایه کنید: خرده‌ریزهای کوچک، کاسه‌ها، شمع‌ها، یک قاب عکس یا اثر هنری کوچک‌تر.

فضای زیر میز

زیر میز کنسول را فراموش نکنید. اگر کنسولی با فضای باز در زیرش دارید، فرصتی عالی برای یک طراحی ظاهری اضافی است. به سبدها و ظرف‌های بزرگ فکر بکنید. آن‌ها زیبا به نظر می‌رسند اما در عین حال هدف عملکردی نیز دارند. همچنین می‌توانید کتاب و اشیای مشابه را هم قرار دهید یا آن فضا را در اختیار مهمان قرار دهید.

اندازه آینه کنسول چوبی

اندازه آینه‌ای که قرار می‌ دهید به تاثیری که می‌خواهید روی دکوراسیون خانه بگذارید، بستگی دارد. انتخاب اندازه باید بر این اساس باشد که آن را کجا و در کدام بخش از خانه قرار می‌دهید و قصد دارید آینه یک نقطه کانونی باشد یا در پس‌زمینه قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که انتخاب یک آینه کوچک روی یک دیوار بزرگ باعث می‌شود تا آینه بی‌اهمیت به نظر برسد. شما باید اندازه را متناسب با دیوار محل نصب در نظر بگیرید.

اگر آینه در کانون خانه شماست، باید اندازه آن را به اندازه کافی بزرگ انتخاب کنید تا قابل توجه باشد. سبک قاب نیز می‌تواند به آن اهمیت دهد و جلب توجه کند. اگر می‌خواهید آینه شما بخشی از پس زمینه باشد، باید آینه‌ای را انتخاب کنید که خیلی بزرگ باشد تا عملکرد آن بزرگ‌تر نشان دادن فضای شما باشد. به سراغ یک آینه بدون قاب بروید زیرا توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کند.

در اتاق نشیمن آینه کنسول چوبی بزرگی تهیه کنید که به فضای اتاق بیفزاید و فضای آن را راحت تر و  بزرگ‌تر کند. آینه کنسول چوبی روی کاناپه در اتاق نشیمن یک گزینه محبوب به شمار می‌رود. اگر باید بدانید که آویز بالای مبل را باید چقدر آویزان کنید، حدود ۸ تا ۱۲ اینچ بالای کاناپه شما یک قانون مناسب برای مبل‌های استاندارد است. اگر یک کاناپه بزرگ‌تر دارید یا اگر .سقف های بلندی دارید، آن را کمی بالاتر و تقریباً ۱۰-۱۲ اینچ بالای مبل آویزان کنید

www.jabe-abzar.com

جعبه ابزار دکتر خانگی شماست
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882